سامانه سفارش غذا ، سفارش آنلاین ، چی میل ، سامانه غذا

دلیل استقبال از چی میل

تاریخ انتشار خبر: ۱۳۹۷/۱۰/۲۳ - ۱۴:۵۸ || تعداد بازدید: ۱۸۶ بار

 

۲۴ساعته پاسخگوی شما هستیم!

شماره تماس: 09135125134

دسته بندی :
ورودی

چرا یک رستوران داریا فست فودی از سامانه سفارش غذای آنلاین "چی مِیل" استقبال می کند؟؟!!...

 

دراین مقاله سعی شده است بصورت کامل این موضوع بررسی شودکه سامانه سفارش غذای چی مِیل چه مزایایی برای تهیه کنندگان غذا مثل رستوران ها و فست فودی ها و .... دارد؟؟

انگیزه آن ها برای همکاری با سامانه چی مِیل چه می تواند باشد؟!. چون این یک واقعیته که دور از جون" هیچ گربه ای محض رضای خدا موش نخواهد گرفت "

بسیار عالی..در ابتدا، تیتر وار مزایایی که سامانه چی مِیل برای مراکز تهیه غذا دارد را بررسی کرده ،سپس توصیه ای مهم را برای صاحبان کسب و کار ارائه می                      دهیم.

1-کم کردن بار فکری و روانی بازاریابی و تبلیغات برای صاحبان رستوران ها و... جهت جذب مشتری و در عوض ایجاد فرصت برای افزایش تمرکز بر تولید و ارزش افزایی و بالا بردن کیفیت محصولات غذایی

2-در امان ماندن از هزینه های ارسال غذا و دردسر های موازی با آن، مثل داشتن پیک و هماهنگی و مسائل مربوط به عوامل انسانی و استخدام و بیمه و وسیله نقلیه وتعهد پیک ها و حقوق ماهانه و تعهد آنان و ...

3-تمرکز بر غذای بیرون بر ، منجر به سادگی امور و حذف سرویس دهی و ازدحامات مشتری در مغازه می شود.

برای یک مرکز فروش غذا ،اماده سازی غذای بیرون بر به مراتب از سرو آن در مغازه به صرفه تر و راحت تر است .با این روش دیگر مغازه دار، به خاطر گرفتن حق سرویس از مشتری مردد و مؤذب نیست.

4-برای یک تولید کننده یا فروشنده در بازاررقابتی امروز یسیارهوشمندانه است که بدون صرف هیچ هزینه ای بابت پنل و سامانه و بازاریابی و تبلیغات ، ان هم در صورت فروش از طریق مشتریان و کاربران سامانه ، تکرار می کنم در صورت فروش وسود خودش ،درصدی از سود خود را با چی میل شریک بشود.

یعنی در صورتی که برام مشتری بیاری به تو پورسانت خواهم داد..بدون هیچ هزینه و نگرانی بابت تبلیغات و جذب مشتری،توسط سامانه در بین رستوران های شهر  بولد و نشانه دارخواهد شد.

دقت شود این پیشنهاد در صورتی ارائه می گردد  که در بازار امروز هر حرکت تبلیغاتی ،بی شک هزینه بر است و هیچ ضمانتی برای جذب مشتری وجود ندارد.

فقط مبلغی در ازای فروش!!!! وای چه پیشنهادی ...

5-یک تولید کننده غذایی،بدین ترتیب توانسته است  از اهرم اینترنت (که نیاز به هزینه واصول و تخصص خودش را دارد) بدون هیچ هزینه ای در کسب و کارش بهره بگیرد.

روند تغییرات در دنیا و حرف بزرگان ، این را نشان می دهد ، اگر حداقل بخشی از کسب وکارتان بر بستر اینترنت نباشد، از رده خارج خواهید شد.

!!! این به همه مشاغل مربوط می شود.روش ها و مدل های کسب و کار سنتی منسوخ شده است.کافی است اتفاقی که برای تاکسی های  تلفنی سنتی داره می افته را درک کنند!....این یک واقعیته...چه قبول کنیم چه نه... مردم، امروز از راحتی امور و کاهش هزینه ها و اتلاف وقت استقبال می کنند.

 

و اما توصیه دلسوزانه شرکت توسعه هوشمند مشاغل" نویان رسا" و "سامانه چی میل" برای تمام کسب و کارهای امروزی:

منطقی باشید نه احساساتی .....

انسان های موفق هرگز تعصبی نیستند و منطقی فکر می کنند نه احساسی! انسان به صورت غریزه ای و ناخودآگاه ،تمایل دارد بر اساس افکارسطحی و احساسات خود اقدام کند.

ایک خیال فاجعه آمیز در کسب و کارهای نا موفق امروز وجود دارد.خیالی که باعث بیماری و مرگ تدریجی کسب و کارها می شود . خیالی که منطقی و اصولی نیست.

و موفقیت در کسب و کارم ، فقط تخصص و حرفه من کافی است !!!!!! "

اکثر مردم این گونه رفتار می کنند .می بینند فلان تخصصی را بلدند . می روند کسب و کار آن را راه می اندازند. برایش وقت می گذارند و زحمت می کشند، ولی کم کم کارهای کوچک و کسل کننده ی غیر تخصصیِ لازم و موازی با کسب و کارشان، آن ها را از پا در می آورد و شغلی که قرار بود از طریق آن، از بند کار برای دیگران رهایی یابند، آنها را اسیر خود می کند .کاری که عشقشان بود در میان انبوهی از دیگر کارهای ناخوشایند که با آن ها آشنا نیستند ،تبدیل به کار اجباری و گاها منزجر میشود...

اول هیجان، بعد ترس، بعد خستگی و بعد ناامیدی را تجربه می کنند.

برای خیلی ها این صحبت ها کاملا محسوس می باشد ...

و اما نکته کلیدی :

" اگر کسی حتی تخصص کارش را بلد نباشد مثل یک آشپز می تواند آن را بیاموزد اماجزء جدایی نا پذیر یک کسب و کارچگونگی هدایت و پیشبرد آن است"

یک آشپز نمی تواند تمام امورموازی و جدایی ناپذیر کسب و کار امروزش  را مثل امور مالی، انسانی، تبلیغات ، بازاریابی، بازار گرمی، فروش  را انجام دهد.

هر کسب وکار به غیر از متخصص اصلی ، تخصص های دیگری هم لازم دارد . مدیریت لازم دارد .کار آفرینی ونوآوری ، تبلیغات و توسعه لازم دارد.

سامانه چی میل فقط یک اپلیکیشن نیست....

یک تیم پشتیبانی و متخصص است.تیمی که  آن چه که برای سیستم فروش و بازار یابی در فضای امروز یک کسب و کارلازم است را به شیوه بروز ارائه می دهد.

 

                       یک همکاری دو طرفه

                      برنده ، برنده

 

     

        حمید خدایی

      پاییز 1397

دلیل استقبال از چی میل